۳۰ تیر ۱۳۹۴

خميني وجام زهر آتش بس وتوضحات خميني از حال زار خودش بعد از خوردن جام زهر آتش بس

سکوت امام خمینی (ره) پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت
”چرا امام سكوت كرد ودر سكوت وكريه دق كرد ومردواقعا خيلي انصاف نداريد  از آدم زهر خورده ودق كرده وخناق گرفته  چه انتظاري داريد انتظار داريد بيايد بگويد غلط كردم گفتم مرگ بر آمريكا غلط كردم مجاهدين ومبارزين اين ميهن را كشتم غلط كردم گفتم جنگ نعمت الهي است غلط كردم گفتم جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم غلط كردم گفتم قدس از طريق كربلا وميخواستم همه را فريب بدهم  ” از سايت خامنه اي خليفه ارتجاع

 اما بشنويد از خود رژيمي ها كه چه ميگويند

حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین‌الملل و سیاست خارجی رئیس مجلس چندی پیش در گفتگویی که با خبرگزاری نسیم انجام شه بود اظهار نموده بود:
 بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دیگر امام نتوانست با مردم صحبت کند. ایشان همواره با شعار «مرگ بر…» دشمنان خود را خطاب کرده بود ولی نتوانست این را محقق کند. اشک حضرت امام روی نامه ۵۹۸ بود. خیلی از دکتر‌ها اعتقاد داشتند که این بغض باید بترکد. مرحوم احمد آقا، خانواده شهدا را به حسینیه می‌آورد و شعار می‌دادند و امام فقط دست تکان می‌دادند. امام یک سخنرانی بعد از قضیه ۵۹۸ نکردند

به گزارش سرویس سیاسی عصر قانون، هرچند که پس از پذیرش این قطعنامه، حضرت امام هیچگاه سخنرانی صریحی و عمومی نداشتند. 
چنانکه در ۷ آبان ۶۷ یعنی حدود ۴ ماه پس از قبول آتش‌بس، امام می‌فرمایند: 
توجه داشته باشید که باید دور سخن گفتن مرا ولو یک جمله دعا خط بکشید. 
مجاری تنفس من بیمار است،
 و حالا هم که جنگ در کار نیست، 
زحمت به من ندهید. از اینکه مثلاً خانوادۀ شهدا و امثال آن بیایند و من دستی تکان دهم، مضایقه ندارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر