۱۵ تیر ۱۳۹۴

خامنه اي باز هم از رفسنجاني توسري دريافت كرد وگفت كوچكترازمن است سياست ها رامن تعيين ميكنم الان هم بدون كمك من كاري نميتواند بكند



خامنه اي باز هم از رفسنجاني توسري دريافت كرد وگفت كوچكترازمن است سياست ها من تعيين ميكنم الان هم بدون كمك من كاري نميتواند بكند

مصاحبه با روزنامه عربی زبان الوفاق
خلاصه كلام
اولا از من كوچك تر ومن از او 5سال بزرگترم
دوماسياست هاي كلي را من با جمعي در مياوريم
سومامن بر حسن اجراي كارهاي خامنه اي نظارت دارم
چهارما خامنه اي حتي مسائل معمولي را با من صحبت ميكند
پنجما ما بايد به او كمك كنيم كمك نكنيم او كاري نميتواند بكند
خلاصه همه حرفها اين است من همه كاره ام 
 خبرنگار روزنامه عربی زبان الوفاق از هاشمي رفسنجاني پرسيد
حضرت عالی روابط خوب و عميقی با رهبر انقلاب داريد اگر برايتان امکان دارد اين روابط را توصيف کنيد؟
-
بله؛ ‌ما از جوانی با هم دوست بوديم. من ۵ سال از آقای خامنه ای بزرگترم. اولين ملاقات ما در درس خارج آيت الله داماد بود که با هم آشنا شديم ؛ ايشان از من کوچکتر بود؛ بعد هم رفاقتها عميق و در دوران مبارزه خيلی عميق‌تر شد و بعد از انقلاب ديگر زيادتر شد؛ در همه کارها با هم کار می کرديم؛‌ در جنگ و در هرجا که شما فکر می کنيد تا امروز ما همين ارتباطمان هست؛ اکنون من و جمعی که ايشان در مجمع منصوب کرده‌اند سياست های کلی نظام را که در قانون اساسی از وظايف رهبری است؛‌ آماده می کنيم و به ايشان می دهيم؛‌ و ايشان هم اگر تاييد کردند، ابلاغ می کنند. عمده کار ما اين است و نظارت بر حسن اجرای سياست‌های کلی نيز با ماست که با واگذاری ايشان، بايد نظارت کنيم که اجرا شود. درباره ديگر مسائل معمولی هم در ملاقات‌هايی که داريم، بحث می‌کنيم.
يعني
 من بر كارهاي خامنه اي نظارت دارم كه دست از پا خطا نكند
فقط مسائل مهم نيست كه اوبا من صحبت ميكند سر كوچكترين مسائل هم مجبور است با من صحبت كند چون من روحاني را سركار آورم براي اينكه يقه او را در جزئي ترين كارها بگيرم

*
رابطه عاطفی و دوستی تان را در يک جمله توصيف کنيد؟


-
عاطفی هم همانطور است؛‌ ما خيلی صميمی هستيم؛ من و هم ايشان، همديگر را خيلی دوست داريم؛ يک منظره کوچک آن در بيمارستان بود وقتی که ايشان جراحی کرده بودند عيادت من با ايشان در آنجا بسيار صميمی بود و همان منظره‌ای شد که ديديد.
معتقدم که در حال حاضر آيت‌الله خامنه‌ای در ايران جايگزينی به اين آسانی ندارد؛ و ايشان الان محور اساسی هم برای حيات انقلاب و هم امنيت کشور هستند و ايشان مرکز مديريت کشور است و ما هم بايد به ايشان کمک کنيم. 


يعني اونيازمند كمك من است وبدون كمك من كاري نميتواند بكند منظورش نيز در نوشيدن تمام جام زهر اتمي است كه رفسنجاني پشت خامنه اي گذاشته است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر