۶ اسفند ۱۳۹۴

شیخ اکبر و مثلث جيم (جنتی- یزدی - مصباح یزدی) - گودرزی از رزمگاه لیبرتی


گودرزی از رزمگاه لیبرتی
الا ای خبرگان بی‌مروت
برای من شدی اسباب زحمت
به باند ما که مشتاق تو باشد
بکن ای بی‌وفا قدری عنایت
جفا دیگر مکن قدری وفاکن
بده بر بنده بیچاره فرصت
یکی از آرزوهایم تو هستی
کنم بار دگر بر تو ریاست
من اهل فکر و اهل اعتدالم
به حق الناس هم دارم عنایت
دراین اوضاع و احوال قاراشمیش
منم آن صاحب تدبیر و حکمت
به اوضاع نظام درب و داغان
سروسامان دهم فوری به سرعت
دگر سید علی دورش تمام است
ندارد بیش از این دیگر لیاقت
منم من آن ولی امر لایق
منم شایسته رأس ولایت
جوابش داد شورای نگهبان
خودت هستی؛ بکش قدری خجالت
مگر ای «هاشمی» در خواب بینی
گذاری بر سرت تاج حکومت
مگر باند وجناح ما چلاق است
که بسپارد به تو ارکان قدرت
مگر ”جیم ”مرده باشد تا تو آیی
کنی تعیین عظمای ولایت
سه رأس جنتی؛ یزدی؛ و مصباح
به جیم معروف هستند این جماعت
جدال باندها در انتخابات
تقلا از برای کسب قدرت
نظام با باندهای آن سرانجام
ندارد سرنوشتی جز فلاکت
به قعر دره مرگ و هلاکت
شود پرتاب با تیپای ملت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر