۲۳ آبان ۱۳۹۵

اعضاي احتمالي تيم شوراي امنيت ملي ترامپ - جولياني براي وزارت خارجه يا رئيس دفتر يا وزير دادگستري



سي ان ان 13نوامبر2016
مجري : رئيس جمهور منتخب يك كابينه كاملاً جديد براي معرفي دارد و او ممكن است به كساني كه وفادار به او  بودند بيشترين جايزه را با معرفي تيم خود بدهد.
  خبرنگار ما  جيم شوتو  نگاهي به اين  دارد كه چه كسي مورد توجه مي باشد.
خبرنگار سي ان ا ن جيم شوتو:مشاور ترامپ و شهردار سابق نيويورك رودي جولياني اكنون به هدايت تيم انتقالي ترامپ كمك مي كند.
جولياني : دونالد دوست 28ساله من بوده است تمامي كاري كه من براي او كردم بخاطر وفاداري و دوستي من به او بوده است, من مي توانم پيش بيني كنم كه او چه رئيس جمهور بزرگي  خواهد بود و خوشحالم كه مي توانم نقش كوچكي داشته باشم.
  خبرنگار : قبل از انتخابات ده ها مقام شوراي امنيت ملي و كارشناسان در دو نامه جداگانه اعلام كرده بودند كه آنها هيچگاه براي دولت ترامپ كار نخواهند كرد ولي منابع به سي ان ان گفتند بسياري از آن باصطلاح ” ترامپ هرگز ” ها بازمي گردند. ... هنوز دروني ترين حلقه شوراي امنيت ملي ترامپ با مشاوراني هدايت خواهد شد كه از او در قدم اول حمايت قاطع و زودهنگام انجام دادند:
جولياني (دريكي ازجلساتي كارزار انتخاباتي) : (در معرفي ترامپ) رئيس جمهور بعدي آمريكا دونالد ترامپ
خبرنگار : جولياني احتمالاً بعنوان وزير امورخارجه, رئيس دفتر يا دادستان كل, خواهد بود, او روز پنجشنبه به سي ان ان درمورددادستاني كل گفت:
جولياني: من قطعاً داراي انرژي اين كار مي باشم و هيچكسي بهتر از من وزارت دادگستري را نمي  شناسد.
خبرنگار : سناتور  جف سشن:
سناتور جف سشن (دركارزار انتخاباتي در آلاباما) : دونالد به شهر من موبيو آلاباما خوش آمدي,
خبرنگار: رهبر تيم انتقالي و يكي از سناتور هاي احتمالي جمهوريخواهان كه او نيز از ترامپ حمايت كرد احتمالاً يكي از مشاغل عالي از جمله احتمال دارد وزارت دفاع رابگيرد,
ژنرال فلين : (در معرفي ترامپ درجلسه بزرگ) دونالد ترامپ رئيس جمهور بعدي آمريكا خواهد بود
خبرنگار : ژنرال بازنشسته مايكل فلين از ترامپ حمايت پرسروصدا  واز كلينتون نيز انتقادي پرسروصدايي در سراسر كارزار انتخاباتي كرد, ... . او كانديد يك موضع عالي از جمله موضع مشاور امنيت ملي مي باشد.
  مواضع جديد مشاوران امنيت ملي او به  جهان علائم آشكاري درمورد سياست خارجي جديد او خواهد فرستاد, اوايل امسال ترامپ گفت اوبدنبال افرادي با سابقه معمولي نيست:
ترامپ : من همچنين بدنبال افرادي ميگردم و مجبورم بدنبال كارشناسان با استعدادي بگردم با رويكردها و ايده هاي عملي تا اين كه با افراطي خود را احاطه كنم كه داراي معرفي نامه كاملي باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر