۱۱ مرداد ۱۳۹۵

خبرفوری- پیشروی رزمندگان برای شکستن محاصره حلب وکشته واسیر شدن پاسداران ومزدوران آنها

خبرفوری- پیشروی رزمندگان برای شکستن محاصره حلب وکشته واسیر شدن پاسداران ومزدوران آنها

اول این فیلم را ببینید
فیلم پیشروی بی سابقه رزمندگان سوری وفرار واسارت مزدوران پاسدار در جنوب حلب
اورینت نت
بنا به اخبار رسیده رزمندگان سوری از چند محور برای شکستن محاصره حلب اقدام کردند در ساعات اولیه 7موضع اصلی نیروهای پاسداران واسد در کمتر از 15دقیقه فتح شد .
خبر میرسد در راستای شکستن محاصره حلب روستای پراهمیت واستراتژیک الشرفیه  آزاد وبرتله المحروقات ومعملی الزیت والبرادات مسلط شدند.

در این عملیات تعدادی از پاسداران ومزدورانشان مجروح وکشته شدند
اتاق عملیات فیلق شام  گفت که پیشروی ادامه دارد ونیروهای اسد علیرغم پشتیبانی هوائی روسیه وبمیاران های جنایتکارانه منطقه را ترک وفرار میکنند نیروهای سوری بر کارخانه سیمان هم مسلط شدند
ونبرد کاملا با پیشرویهای رزمندگان ادامه دارد
تتصاعد وتيرة انتصارات الثوار في معركة فك الحصار عن مدينة حلب، فبعد تحرير قرية الشرفة "الاستراتيجية" تمكنت فصائل الثوار من السيطرة على تلة المحروقات ومعملي الزيت والبرادات في ريف حلب الجنوبي وقتلت وجرحت العديد من عناصر النظام.

وأعلنت غرفة عمليات فيلق الشام عن تحرير تلة المحروقات وقتل عناصر من الميليشيات الشيعية واغتنام أسلحة متوسطة وخفيفة، وبات يفصل الثوار عن معمل الإسمنت أقل من 2 كيلو متر، وتشهد المعركة انسحابات متتالية لقوات الأسد من مواقعها رغم مساندة الطائرات الروسية التي شنت عشرات الغارات الجوية على مواقع جيش الفتح في المنطقة، كما سيطر الثوار على معملي الزيت والبرادات بالقرب من كلية المدفعية، ودمروا دبابة وعربة عسكرية على طريق الراموسة.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر